שרן – שירותי רפואה

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

שרן שירותי רפואה היא חברה המציעה מגוון גדול של שירותים רפואיים במסגרת ביתית. החברה הוקמה בשנת 2004 על ידי ד"ר איב ביטון ואיילת ביטון, במהלך השנים הצוות המקצועי של החברה ערך מעל מיליון ביקורי בית והיה אחראי על מעל 100 אלף ימי אשפוז. שרן היא חברה משפחתית המנוהלת באווירה מקצועית, אישית ואנושית. מטרת העל הייתה ועודנה להעניק את הטיפול הרפואי והקליני הטוב ביותר לכל מי שזקוק לו בסביבה הביתית. שרן מחזיקה בערכים של משפחתיות, אמפטיה, נדיבות ואכפתיות לכל אורך שנות פעילותה. החזון של החברה משלב בין ערכים אלו לחדשנות טכנולוגית, פיתוח שירותים פורצי דרך, הכשרה מקצועית ומתן מעטפת שירותים מלאה ושלמה.

השירותים שלנו

  • הוספיס בית וטיפול תומך – טיפול פליאטיבי שלם במסגרת הוספיס בית לחולים במחלות קשות, מחלות כרוניות ומחלות חשוכות מרפא.
  • אשפוז בית – עבור מי שעבר ניתוחים ופרוצדורות כירורגיות שונות ועבור החמרה במצבים כרוניים. משמש כחלופה לאשפוז בבית החולים.
  • אשפוז בית פסיכיאטרי – שילוב בין השגחה של קרוב משפחה לבין הצוות המקצועי של שרן. משמש כחלופה טובה לאשפוז יום או מחלקות פסיכיאטריות פתוחות.
  • מעבדה עד הבית – איש צוות רפואי מנוסה מגיע עד לבית המטופל.
  • הערכת חולה מורכב בבית – מתאים לחולים מורכבים שלא יכולים או לא מעוניינים לצאת מביתם כדי להגיע למרפאה לקבלת הערכה רפואית.
  • טיפול אחות עד הבית – אחות מוסמכת, מקצועית ומנוסה מגיעה לבי המטופל לביצוע טיפולים כגון החלפת עירוי, חבישה, הוצאת תפרים ועוד.
  • טיפול בפצעים – טיפול בפצעים קשיי ריפוי, פצעי לחץ בחולים שוכבים וכד'.
  • שירותים לעסקים – שילוב המערך הרפואי של שרן והטכנולוגיות הייחודיות של החברה במערך עסקי.

במסגרת קופת החולים או באופן פרטי – שרן מציעה טיפול לכל מי שזקוק לו

שרן שירותי רפואה מציעה את המערך הטיפולי שלה לכל מי שמבקש לקבל טיפול רפואי במסגרת ביתית. ניתן לקבל את השירות באופן פרטי או דרך קופות החולים שבהסדר. כל השירותים של שרן נגישים, קלים לתפעול והבנה, אינטואיטיביים גם במישור הטכנולוגי וכמובן בסטנדרט הרפואי הגובה ביותר.

שרן שירותי רפואה עד הבית מחויבים למצוינות

בכל שנות פעילותה, שרן מתגאה במתן שירות מן המעלה הראשונה בתחום הקליני בישראל. בשרן רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים וצוותים יציבים וקבועים, מומחים בטיפול רפואי ומונעים על ידי רצון כן ואמיתי להעניק שירות רפואי. שרן נותנת שירות בפריסה ארצית ועם זמינות של 24/7 כולל מוקד המאויש סביב השעון למתן תשובות לכל שאלה. בנוסף, בשרן מאמינים בקדמה טכנולוגית ומאמצים פיתוחים חדשניים וציוד רפואי מתקדם. אך מעל הכל ניצבת המטרה הראשית המכתיבה את כל התנהלותה של החברה – יחס חם ואנושי, מתן טיפול מקצועי ואישי, אכפתיות גדולה וקשב רב לכל מטופל ביתי תחת הטיפול של שרן.

משרדי החברה ממוקמים בבני ברק ברחוב הכנרת 5, החברה מפעילה מספר מוקדים טלפוניים כולל מוקד 24/7.

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

072-3940742
עו"ד הראל יטיב כאן בשבילכם! לייעוץ ללא עלות, השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי