איך לברר מהן הזכויות הרפואיות שביטוח הבריאות שלך מעניק?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

כולנו מבוטחים בתור תושבי ישראל במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי. הבעיה היא שדובר בביטוח חלקי שלא מספק הגנה מספקת. כדי להעניק הגנה ביטוחית מושלמת, רבים רוכשים ביטוח בריאות פרטי. אם תערכו השוואת ביטוחים תגלו כי כל חברת ביטוח מציעה תנאים אחרים מחברתה ולכן, לפני רכישת ביטוח כזה, חשוב לבדוק את כל הנתונים. רכזנו לכם כאן נתונים. נקווה שהם יסייעו לכם.

 

למה צריך ביטוח בריאות?

ביטוח בריאות פרטי מאפשר למבוטחים לקבל טיפול רפואי מבלי להיכנס לשיקולים הכספיים הנלווים בדרך כלל לטיפולים אלו. כולנו היינו עדים לקמפיינים לגיוס המונים בהם התרימו אנשים לכיסוי עלויות טיפול רפואי מציל חיים. אף אחד לא רוצה להגיע למצב כזה. כל אב ואם היו רוצים לתת לילדיהם את הטוב ביותר שיש. ביטוח בריאות מאפשר למבוטחים לקבל טיפולים רפואיים יקרים מבלי לשלם על כך מחיר יקר, לקבל מימון הטסה לחו"ל לצורך פעולה כירורגית ועוד. ההשתדלות שלנו היא לרכוש ביטוח בריאות מקיף למשפחתינו.

 

איך יודעים מה מצב הביטוח?

כדי לדעת מה מצב ביטוח הבריאות שלכם, על מה אתם זכאים לקבל כיסוי ועל מה ישנה החרגה, תצטרכו לפנות אל חברת הביטוח ולבדוק את הכיסויים הקיימים. מבוטחים רבים יודעים שהם משלמים פרמיה חודשית על ביטוח בריאות אך מעבר לכך הם לא יודעים מה מצב הביטוח שלהם. אפילו את שם החברה המבטחת הם לא יודעים. במקרה כזה השלב הראשון יהיה איתור הביטוח הקיים.

 

איתור ביטוח – איך עושים את זה?

את הביטוח ניתן לאתר במגוון דרכים. ניתן לבדוק את דו"ח החיוב החודשי וכך על פיו להגיע אל חברת הביטוח המקבלת את התשלום. הרי אם יש ביטוח, צריך לשלם עליו….

אופציה נוספת ומוכרת יותר היא להיעזר באתר הר הביטוח הממשלתי באמצעותו ניתן לאתר בקלות את כל סעיפי הביטוח הקיימים על שימכם. כל שעליכם לעשות הוא להזין נתונים מזהים ותקבלו את דו"ח הר הביטוח. הדו"ח מרכז את כל הנתונים ובהם יופיע גם מידע על ביטוח בריאות וכל מה שהוא כולל.

 

לאחר שיש לכם את דו"ח הר הביטוח, יהיה לכם קל יותר לדעת מה הביטוח שלכם כולל ומה לא. תוכלו ליצור קשר עם החברה ולשאול אותה. אם רכשתם את הביטוח דרך סוכן ביטוח, גם הוא יוכל לענות לכם על השאלות במהירות מבלי שתצטרכו להתייגע מול גורמי הביטוח.

 

השוואת ביטוחים להרחבת המעטפת הביטוחית

בסופו של דבר, כל חברת ביטוח מציעה תנאי ביטוח אחרים. לכן, לפני רכישת ביטוח חשוב לערוך השוואת ביטוחים ולראות מה הביטוח המוצע כולל על פני הביטוחים האחרים. גם אם אתם כבר בעלי ביטוח בריאות משלכם, אתם יכולים להחליף את הביטוח לביטוח משתלם יותר. סוכן ביטוח יעזור לכם בכך. בהצלחה!

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

072-3940742
עו"ד הראל יטיב כאן בשבילכם! לייעוץ ללא עלות, השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי