חמישה סימנים לרשלנות רפואית

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!


כאשר אתם קובעים תור לרופא, אתם מצפים לדעת יותר על מצבכם הבריאותי. אתה שם את חייך בידיים של הרופא, ואתם סומכים עליו מספיק שימלא אחר ההוראות והנהלים בכל פעם שאתם מרגישים שמשהו לא בסדר בגוף או במצב הנפשי שלכם. התרופה הנכונה יכולה להגן עליך מפני השלכות לכל החיים.

אבל אנשי מקצוע רפואיים הם עדיין אנושיים, ובני אדם יכולים לעשות טעויות. אם אתם סובל בגלל רשלנות של רופא, זכרו שיש לכם אפשרויות לקבל פיצוי על הסבל שנגרם לכם. זיהוי הסימנים העיקריים של רשלנות רפואית הכרחי כאשר אתם בוחנים את האפשרות להגיש תביעת רשלנות רפואית.

אבחון שגוי ואי אבחון

אי זיהוי הסימנים המוקדמים של מחלה יכול להיות קטלני. הבנת מהי הסיבה הבסיסית לבעיות שלכם היא צעד בסיסי כאשר רופא צריך לבצע אבחנה נכונה. התעלמות מהתסמינים שלכם עלולה לגרום לסיבוכים בריאותיים עקב רשלנות, וזו אחת הסיבות המובהקות מאחורי חלק ניכר מהמקרים של תביעות בגין רשלנות רפואית.

אבחון שגוי מסוכן אף יותר, שכן נטילת התרופה הלא נכונה עלולה לגרום לסיבוכים בריאותיים נוספים. זה עלול אפילו להחמיר מצב קיים. ניסיון לרפא מחלה שגויה הוא מתכון לאסון, ולכן במצבים כאלה מומלץ לדבר עם עורך דין בהקדם האפשרי.

רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים דורשים אנשי מקצוע מוסמכים בתחום הבריאות עם ניסיון משמעותי. ביצוע ניתוח במטופל הלא נכון או השארת מכשור רפואי בגופו של המטופל פירושו שהמנתח פעל ברשלנות, מה שהביא לסכנה לחייו של אדם פצוע. ניתוח בחלק הגוף הלא נכון עלול להותיר את המטופלים עם סבל מיותר.

הפעולה הגרועה ביותר שאנשי מקצוע בתחום הבריאות יכולים לבצע היא שימוש בכלים שלא עוקרו כראוי. מקרים כאלה עלולים להסתיים בזיהום חמור, הדורש טיפול נוסף וממושך באדם עם מערכת חיסונית מוחלשת שכבר פגיע עוד קודם לכן עקב הניתוח עצמו.

אי ליידע אותך על הטיפול

תוכניות טיפול, הליכים רפואיים, ניתוחים וכל דבר אחר שעלול להשפיע על התפקוד התקין של הגוף שלכם מגיע עם סיכונים ותופעות לוואי. רופא תמיד צריך ליידע אתכם על ההשלכות והיתרונות הנובעים מהפרוצדורה הרפואית אותה הוא מציע שתעברו לפני שהפרוצדורה האמורה מתבצעת בפועל, כך שאתם כמטופלים יכול לעשות בחירה מושכלת לגבי עתידכם.

אם אתם חווים סיבוכים בריאותיים מבלי שעודכנתם אודות האפשרות שסיבוכים אלה יתרחשו, זה אומר שהייתה חוסר הסכמה מדעת וזה סימן לרשלנות רפואית אשר מגיע לכם לקבל פיצוי בגינה בשל העובדה שלא יכולתם להעריך את המצב לפני קבלת החלטה. להוכיח שלא קיבלתם את כל המידע יכול להיות קשה ולכן עדיף לתת לעורך דין לטפל בזה.

הרופא לא מבצע מעקב כנדרש

רופא טוב יקשיב לכם, יגיב לחששות שלכם ויענה על שאלות בצורה משביעת רצון. הם לא צריכים לתת לכם את הרושם שדעתם מוסחת או שלא באמת אכפת להם ממצבכם. יש לדון ביסודיות על הטיפול ועל כל הפרטים הקשורים, והביקור אצל הרופא לא אמור להשאיר בכם את הרושם שהאיצו בכם לסיים אותה.

אם אינכם מצליחים לעדכן את הרופא שלכם לגבי מצבכם, או שהוא מתעלם מבקשותיכם לאחר שאתם חווים תופעות לוואי חריגות או קבועות בגלל התרופה החדשה שניתנה לכם, זה אומר שאתם לא מקבל טיפול רפואי מתאים, ואתם בעצם קורבן להתנהלות רשלנית.

מוסד רפואי עם מחסור בעובדים

אחד הגורמים המרכזיים המגדירים רשלנות רפואית הוא פעולה מתחת לסטנדרט הטיפול המקובל. הסטנדרט משתנה בהתאם לנסיבות ולמקום שמטפל בפציעות שלך, לכן עליכם לדבר עם עורך דין לרשלנות רפואית אם אתם חושדים שאתם מקבלים טיפול שנופל מהרמה הנדרשת.

אין תירוץ שמצדיק הזנחת מטופלים, ולעולם אל תמצאו את עצמך במצב שבו אתה נאלץ לחוות את ההשלכות של מתקן רשלני. חוסר באנשי צוות כדי להעניק טיפול הולם לכל החולים הוא מעשה חסר אחריות ומחייב הגשת תביעת רשלנות רפואית.

שוחחו עם עורך דין לרשלנות רפואית

קורבנות רבים מחליטים לא לבקש פיצויים כי הם משוכנעים שהם לעולם לא יוכלו לזכות, אבל זו טעות. אמנם זה נכון שקשה לטפל במקרים של רשלנות רפואית ולהוכיח מה קרה, אך חיפוש אחר עורכי דין מנוסים בתחום הפגיעה יכול להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם.

 

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

072-3940742
עו"ד הראל יטיב כאן בשבילכם! לייעוץ ללא עלות, השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי