איך משיגים טופס אישור ביטוח חיים לצרכי מס?

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

אם אתם ישראלים אתם שונאים לשלם מס. עבדתם קשה, הרווחתם ביושר, עכשיו למה להתחלק עם המדינה בשלל?

אם אתם ישראלים שכבר משלמים מס, אתם מכירים את החזרי המס, האפשרויות השונות להזדכות על חלק מהמס, שנוכה מכם כבר בעבר. אם כבר שוחחתם עם רואה החשבון שלכם, כנראה כבר שוחחתם על ביטוח החיים, ועל איך משיגים טופס אישור ביטוח חיים לצרכי מס?

אם אתם שכירים, אין לכם רואה חשבון, או שעדיין לא שמעתם על הענין, כדאי מאד שתמשיכו בקריאת המאמר.

 

ביטוח חיים – למי יש?

לפני כמה שנים סוכן ממולח שכנע אתכם לבטח את עצמכם, ובצעתם ביטוח חיים, במטרה להגן על עתידם הכלכלי של יקיריכם. בנוסף, אולי זה לא במודעות שלכם, אבל לישראלים רבים יש ביטוח חיים, מפני שחובה על כל משלם משכנתא בישראל, לבטח את עצמו.

העניין הוא, שביטוח החיים הזה, שאתם משלמים מדי חודש – הוא סכום שמאפשר לכם לקבל החזר מס. ניתן לקבל החזר עד 25% מגובה ההפקדה, ועד תקרת הפקדה שנתית- במקרים של ביטוחים יקרים מאד.

המדינה רוצה לעודד אותנו להגן על עצמינו, ולכן מאפשרת לקבל החזרי מס על ביטוח החיים. יתכן וזה לא נשמע לכם סכום גבוה, אך במשפחות בהן יש יותר ממבוטח אחד, כמו לדוגמא עבור שני בני הזוג- מדובר בסכומים מצטברים.

ש מקומות עבודה, הרוכשים ביטוחי חיים במרוכז עבור העובדים, ואז הניכוי מתבצע בתלוש- והחזר המס מגיע אוטומטית, אבל רובינו משלמים בעצמינו את ביטוח החיים, ועלינו לטפל בעצמינו בפרוצדורה הזו.

כאן הגענו לשאלה הבאה והחשובה עבורכם – איך משיגים טופס אישור ביטוח חיים לצרכי מס? באופן לא מפתיע, את האישור הזה, על חברת הביטוח להנפיק עבורכם, אבל יש צורך לבקש.

 

אז איך מקבלים החזר מס על ביטוח חיים?

על מנת לקבל החזר מס על ביטוח חיים, יש צורך בהרבה ניירת, מס הכנסה הוא מוסד ממשלתי וככזה הוא אוהב ניירת, עדיף ידנית, ארוכה ומרובת סעיפים.

לכן יש להגיש למס הכנסה טופס 106, שמהווה אישור מהמעסיק על השכר השנתי שלכם, וטופס 135 אותו תמלאו ידנית. טופס 135 הוא הצהרה, מעין דו"ח מקוצר, אותה ממלאים המעוניינים לקבל החזרי מס.

כל זאת תגישו יחד עם האישור על תשלום ביטוח החיים, שהתקבל מחברת הביטוח שלכם. לא מדובר בפרוצדורה סבוכה, אבל מילוי לא נכון או חוסר דיוק, יכול לשלול את זכאותכם להחזרי מס.

 

סיוע מקצועי – חברת אינדיגו

אם התעייפתם רק מלקרוא על התהליך, דעו שאת הניירת הזו יש להגיש ידנית. אבל רגע לפני שתתייאשו, נציע לכם לפנות לשירות מקצועי או בקיצור לאינדיגו.

לנו באינדיגו מחלקה ייעודית העוסקת בהחזרי מס לשכירים, צוות מקצועי ומיומן שנמצא בדיוק כדי שתוכלו לשאול איך משיגים טופס אישור ביטוח חיים לצרכי מס? יותר נכון, הם ישאלו בשבילכם, ויבצעו את כל התהליך בדייקנות ובאופן מושלם, כך שאתם תראו את החזרי המס שלכם בחשבון הבנק, בלי להתעייף מראש ובלי לשאול את גוגל ואת השכן ש"מבין בזה", אפילו לא מה זה טופס 135 או לכל הרוחות- איך משיגים טופס אישור ביטוח חיים לצרכי מס?

צרו קשר ונשמח לעשות את זה הכי פשוט בעולם- גם בשבילכם!

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

072-3940742
עו"ד הראל יטיב כאן בשבילכם! לייעוץ ללא עלות, השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי