השתלת עצם בחניכיים תופעות לוואי

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

השתלות שיניים הפכו לפתרון האפקטיבי ביותר להתמודדות עם מחסור בשיניים. אנשים רבים סובלים משיניים חסרות, כאשר לכל אחד יש את סיבותיו שלו למציאות הזו. החדשות הטובות הן שיש אופציה להתמודד עם המחסור על ידי השתלת שיניים והשלמת החסר. עם זאת לא תמיד חלל הפה יהיה ערוך ומוכן להשתלה מהסוג הזה, מדובר על פעולה משמעותית. אם אין תשתית מתאימה, חשוב ליצור אותה עוד לפני שמבצעים את ההליך עצמו. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם נעמדים במקום, ולא באמת מתקדמים. אחד מהטיפולים החשובים ליצירת תשתית מתאימה להשתלה יהיה טיפול השתלת עצם בחניכיים. מהן תופעות הלוואי של השתלת עצם בחניכיים? חובה להיות ערוכים לכל תרחיש שהוא.

הסיבות להשתלת עצם בחניכיים

הסיבה העיקרית והכמעט יחידה להשתלת עצם בחניכיים היא לאפשר השתלת שיניים באחוזי הצלחה גבוהים. השתלים שנכנסים אל תוך החניכיים אמורים להיאחז בעצם שמהווה את הבסיס שלהם. ברגע שהעצם לא מספיק חזקה או לא קיימת יהיה צורך להשתיל עצם חדשה. השתלת עצם מאפשרת להמשיך את הליך השתלת השיניים בדיוק כפי שתוכנן בהתחלה. כל זאת כאשר יודעים למעלה מכל ספק שהעצם תהיה מספיק חזקה ותעמוד במשימה. מדובר על הליך כירורגי לכל דבר ועניין, לכן אינכם יכולים לזלזל בו או בתוצאותיו. בכל מקרה אם תבחרו את המרפאה המתאימה תראו כי אחוזי ההצלחה עולים בצורה מהותית. אין דבר יותר משמח מאשר לדעת כי טיפול השתלת השיניים הולך לעבור בהצלחה.

כיצד מתבצעת השתלת עצם?

בכל מרפאה תוכלו למצוא שוני מסוים בכל הנוגע להליך השתלת עצם בחניכיים. לפני הטיפול מבצעים הרדמה מקומית של האזור בו הולכים לבצע את השתלת העצם. ההרדמה היא הרדמה שדומה לכל הרדמה המתבצעת במהלך טיפול שיניים. לאחר שהאזור מורדם ניתן יהיה לחשוף את האזור בו הולכים לבצע את השתלת העצם. ברגע שהאזור יהיה חשוף ניתן יהיה להחדיר את החומר שמדמה את העצם שנעלמה. מבצעים את יצירת העצם באמצעות חומר הגלם הנבחר שאמור לספק תוצאות. בסיום הטיפול דואגים לתפור את אזור הניתוח ולתת למטופל הנחיות מה לעשות ביום שאחרי.

מהן תופעות הלוואי של השתלת עצם?

תופעות הלוואי הנפוצות שככל הנראה תתמודדו איתן הן כאבים, נפיחות ורגישות לאורך מספר ימים. אך בכל הנוגע לתופעות האלה אין לכם ממה לחשוש, הן הגיוניות למדי. חוץ מתופעות הלוואי הנפוצות, מן הסתם יכולות להיווצר להן תופעות לוואי פחות שכיחות. לתופעות הלוואי הללו יהיה עליכם להיערך בהתאם, לא פעם גם תצטרכו לחזור לרופא לבדיקות נוספות. זיהום של האזור בו בוצע הניתוח זה עניין נדיר, אך עליכם להכיר אותו. מקרה חמור יותר הוא דחייה של השתל או כישלון של כל הניתוח וצורך לבצעו פעם נוספת.

מה עושים במקרה של תופעות לוואי?

מאוד חשוב לפעול בצורה נכונה כאשר זה נוגע לתופעות לוואי של השתלת עצם בחניכיים. קודם כל תבינו כי תופעות לוואי עשויות לקרות, עליכם לדעת זאת מראש. מעבר לכך, אם יש ספק מוטב להתייעץ מיד עם הרופא שביצע את הניתוח. ההמלצה שלנו אליכם היא להיות מאוד זהירים, ולהבין כי הניתוח אינו דבר של מה בכך. אם מדובר על תופעות לוואי פשוטות כמו אחרי טיפולי שיניים אחרים, ניתן לקחת משככי כאבים ולנוח הרבה. במקרה של תופעות לוואי חריגות כמו זיהום או כאבים בלתי מוסברים מוטב לגשת מיד לרופא השיניים. רוצים לשמוע עוד על תופעות לוואי אחרי השתלת עצם בחניכיים? היכנסו לאתר של ד"ר מאיר ממרייב: http://www.mamraev.co.il/.

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

072-3940742
עו"ד הראל יטיב כאן בשבילכם! לייעוץ ללא עלות, השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי