עורך דין דיני עבודה עבור עובדים ומעסיקים

אנחנו יכולים לעזור לכם! השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

עולם דיני העבודה הוא עולם מאתגר מאוד שכולל בתוכו לא מעט עניינים מהותיים. השאיפה הטבעית היא שיחסי העבודה בין העובדים לבין המעסיקים יהיו הכי טובים שיש. עם זאת לא פעם היחסים בין עובד מסוים לבין המעסיק עלולים לעלות על שרטון. זה לא משנה מה גרם ליחסים להחמיר, חשוב למצוא פתרון בהקדם האפשרי. מצידו של העובד, הוא לא ירצה לעבוד במקום עבודה שלא גורם לו להרגיש מוערך. מצידו של המעסיק, עובד לא מרוצה פשוט לא יספק את הסחורה כפי שהוא נדרש לספק. עורך דין דיני עבודה הוא עורך דין שאמור לייצג את העובד או המעסיק בתביעות מהסוג הזה. רוצים לפנות לעורך דין המתמחה בדיני עבודה? זה הזמן שלכם לגשת לאתר של עו"ד יואב רונקין לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

 

התמודדות עם כל סוגי הבעיות

 

בשונה ממקרים אחרים בהקשר של יחסי עבודה יכולות לצוץ להן בעיות רבות. כל מקום עבודה מביא איתו את הקשיים שלו, ואת הבעיות שיכולות להיות קשורות אליו. עורך דין דיני עבודה אמור להיות עורך דין שמספק סיוע בהתמודדות עם כל סוגי הבעיות. המטרה היא שכל עובד וכל מעסיק ידע שיש לו אל מי לפנות במקרה של בעיה מסוימת. זוהי יכולה להיות בעיה קטנה או גדולה, הכי חשוב למצוא את הפתרון ההולם. כל אחד מהצדדים ירצה לקבל את מה שמגיע לו מתוקף החוק שמסדיר את היחסים הנכונים בין עובד למעסיק.

 

ייצוג עובדים מול מעסיקים

 

לא מעט עובדים חוששים מאוד להגיש תביעה נגד המעסיק שלהם. החשש העיקרי יהיה לאבד את מקום העבודה שממנו הם מתפרנסים בתקופה האחרונה. נדגיש כי אינכם צריכים לחשוש להגיד תביעה נגד המעסיק במקרה שבו ישנה התעמרות מסוימת. מגיע לכם להגיע למקום העבודה בחיוך ענק ועם המון אנרגיות טובות. על ידי שיחת ייעוץ בחינם תוכלו להבין בדיוק האם ישנה סיבה טובה להגיש תלונה נגד המעסיק. לא פחות חשוב כל המידע שתספקו יהיה דיסקרטי לחלוטין, אף אחד לא ידע ממנו. הכי חשוב שתבינו בדיוק מה קורה ומה אמור לקרות במקום העבודה.

 

ייצוג מעסיקים מול עובדים

 

הדעה הרווחת היא כי עורך דין דיני עבודה מייצג בעיקר עובדים מול המעסיקים שלהם. המציאות היא שלא מעט מעסיקים מוצאים את עצמם נאלצים להגיש תביעה נגד העובדים. ישנם עובדים שלוקחים את הזכויות שמגיעות להם ומותחים אותן מעבר לקו הרצוי. במקרה כזה הפגיעה ברובה מוטלת על המעסיק ועל העסק שבנוי על העבודה של כל העובדים בו. במקרה שבו ישנה פגיעה במעסיק או בעסק חובה לפנות לעורך דין דיני עבודה. חשוב שתטפלו במצב במהירות על מנת שלא תמצאו את עצמכם מסתבכים עוד יותר. תגובה מהירה תימנע מכם להיכנס אל תוך בור שתתקשו מאוד לצאת ממנו החוצה.

משרד עו״ד הראל יטיב

מומחים לנזקי גוף; רשלנות רפואית, תאונות קשות וביטוח לאומי.

072-3940742
עו"ד הראל יטיב כאן בשבילכם! לייעוץ ללא עלות, השאירו לנו את הפרטים שלכם ונסייע לכם בהקדם האפשרי